In campania sa globala de brand primavara/vara 2025, HUGO schimba scenariul in ceea ce priveste tiparele. Fotografiata de Dan Jackson sub conducerea creativa a lui Trey Laird si a agentiei sale, Team Laird, accentul se pune pe costume flexibile si infinit adaptabile. Aceasta campanie, care va dura un an intreg, se va desfasura in doua capitole: Capitolul 1 in aceasta primavara/vara, urmat de Capitolul 2 in toamna/iarna.
In Capitolul 1, HUGO surprinde un tanar nonconformist in timp ce navigheaza printr-o serie de camere rosii. Stilul costumului sau, croit elegant, evolueaza de la clasic si atemporal, la neconventional si inspirat, combinat cu un maiou stramt, o cizma groasa din piele, o camasa cu maneca scurta cu imprimeu insolit si pantaloni scurti cu croiala de costum. Tinutele sale sunt inspirate de conceptul costumului GO: o noua abordare, specifica HUGO, de a construi o garderoba sofisticata, potrivita pentru fiecare estetica si ocazie.
In moda feminina, intalnim o eroina intr-un costum alb elegant din trei piese in camerele rosii. Camera se concentreaza pe detalii: o curea indrazneata, un pantof cu barete, croiala scurta a unei veste, evidentiind adaptabilitatea croiului HUGO pentru toate genurile si celebrand individualitatea persoanei din interiorul costumului: intarind motto-ul brandului, „HUGO Your Way”, ca pe o adevarata declaratie de auto-exprimare.
Naratiunea „go your way” a campaniei subliniaza, de asemenea, angajamentul brandului fata de o industrie a modei mai buna. Iata-ne aici: HUGO FORWARD, o noua platforma care prezinta abordarea inovatoare, bazata pe tehnologie, a designului HUGO. Piesele HUGO FORWARD vor deschide calea explorarii transformative, urmand mantra „Trebuie sa continui sa mergi mai departe pentru a fi cu un pas inainte”.
Prima lansare HUGO FORWARD din acest sezon: trei modele de croi, create cu fir de celuloza pe baza de plante HeiQ AeoniQ, un fir de celuloza inovator, fabricat din pasta de lemn, care rivalizeaza cu proprietatile de performanta ale poliesterului. O constelatie modulara de piese vestimentare barbatesti, inclusiv un sacou cu un singur rand de nasturi, o jacheta casual si pantaloni, toate intr-un negru atemporal, aceste piese HeiQ AeoniQ si din amestec de lana pot fi purtate asortate sau in contrast, elegant sau casual. Consolidand si mai mult statutul HUGO de pionier al croielilor impecabile, acestea sunt primele piese vestimentare lansate pe piata create vreodata cu aceasta fibra.
Pe retelele de socializare, HUGO va crea interes in jurul campaniei, colaborand cu creatori de continut care intruchipeaza adaptabilitatea si stilul personal autentic. Offline, o holograma interactiva va spune povestea campaniei in vitrina magazinului HUGO din Milano, cu o reprezentare holografica in miscare si cu sonor a vedetei campaniei, Jean Carlo León, purtand tinute cheie. La nivel global, merchandisingul atragator din vitrina si din magazin va promova abordarea autentica si expresiva a brandului in ceea ce priveste tinutele personalizate.
Colectia HUGO primavara/vara 2025 va fi disponibila in magazinele HUGO din intreaga lume, la magazinele partenere si online pe hugo.com.
Despre HUGO si HUGO BOSS:
HUGO, cea mai tanara dintre cele doua marci HUGO BOSS, ofera o platforma pentru exprimarea personala si un mod autentic de a te imbraca. Implicat la nivel global si fluent cultural, brandul creeaza haine cu individualitate si atitudine pentru cei care indraznesc sa depaseasca conventiile; cei care stabilesc tendinte in loc sa le urmeze. In plus, parfumurile, ceasurile, ochelarii si imbracamintea pentru copii licentiate HUGO surprind un spirit tanar. HUGO BOSS este una dintre companiile de top pozitionate in segmentul premium al pietei globale de imbracaminte. Grupul ofera colectii in 131 de tari, in aproximativ 7.800 de puncte de vanzare si online in 73 de tari prin intermediul hugoboss.com. Cu aproximativ 19.000 de angajati la nivel mondial, compania, cu sediul in Metzingen (Germania), a inregistrat vanzari de 4,2 miliarde de euro in anul fiscal 2023.
Despre HeiQ AeoniQ
Fabricat inovator pentru a minimiza impactul asupra mediului, firul HeiQ AeoniQ este derivat din celuloza de lemn, iar robustetea sa permite o lunga durata de purtare. Utilizarea acestei tesaturi revolutionare marcheaza un pas semnificativ inainte in angajamentul HUGO de a combate microplasticele in moda si catre obiectivul brandului de a elimina poliesterul si nailonul din produsele sale pana in 2030*.
HUGO BOSS a lansat parteneriatul strategic pe termen lung cu HeiQ AeoniQ, LLC, in 2022, pentru a contribui la obiectivele companiei de neutralitate climatica in propria sa zona de responsabilitate pana in 2030. Brandul BOSS a lansat articole de imbracaminte fabricate cu HeiQ AeoniQ in cadrul initiativei THE CHANGE. Acum, cu HUGO FORWARD, este randul lui HUGO.
*Presupunand disponibilitatea alternativelor.
INSTAGRAM: instagram.com/hugo_official
FACEBOOK: facebook.com/hugo
YOUTUBE: youtube.com/hugo
TIKTOK: tiktok.com/@hugo