FOREO a realizat in ultimele saptamani o transformare totala a canalelor sale de comunicare, demonstrand angajamentul pe termen lung fata de diversitate, egalitate si incluziune
Societatea a influentat constant modul in care produsele de beauty sunt concepute – de la aspect, pana la tipul de piele asupra careia actioneaza sau chiar stilul de viata pe care ar trebui sa il aiba persoana care le foloseste. Astazi, brand-urile incearca sa lupte pentru diversitate si incluziune intr-un mod cat mai unic si inovativ. De exemplu, campania pe termen lung ”Dare To Be You”, realizata de FOREO, a conceput un sondaj global pe Instagram referitor la aceste aspecte. Drept rezultat, 78% dintre participanti recunosc brand-ul ca fiind unul incluziv si divers, iar doi din trei cred ca FOREO le reprezinta valorile. Brand-ul este determinat sa devina si mai adaptat la nevoile clientilor, lansand astfel o reinnoire pe toate canalele sale – incercand sa promoveze in acelasi timp egalitatea si incluziunea.
“FOREO este un brand progresiv, orientat spre inovatie, astfel incat cauta sa depaseasca constant limitele si stereotipurile prezente in domeniul frumusetii. Ne dorim ca produsele noastre să reflecte valorile in care credem cu atat de multă tarie, inclusiv hiper-personalizarea si deschiderea catre toate tipurile de piele. Sondajul ne-a oferit o intelegere mai detaliata a aspectelor sociale prezente in cadrul afacerii noastre, si nu am fost niciodata genul de companie care sa stea pur si simplu pe margine. Astazi, brand-urile au puterea sa influenteze modalitatea in care oamenii vad lucrurile, si noi ne dorim sa folosim aceasta caracteristica puternica pentru a construi o societate care cauta sa ofere un mediu egal, divers si incluziv – rebranding-ul este doar primul pas in directia potrivita” explica Boris Trupcevic, FOREO CEO.
Elaborat pe baza valorilor si a integritatii suedeze, brand-ul FOREO planuieste sa doboare stereotipurile de gen, rasa, sexualitate si orice alte etichete impuse de societate. De asemenea, cauta sa stabileasca noi norme de frumusete, referitoare la cat de uimitor poate sa fii tu insuti. In aceeasi masura, FOREO a lansat o editie limitata a unuia dintre cele mai emblematice produse, dispozitivul LUNA 3. Exista doar 100 de dispozitive din aceasta colectie, fiecare dintre ele fiind sinonime cu o piesa de arta, realizate cu atentie si dragoste, fiind produse cu adevarat unice. Dispozitivele au fost daruite unor persoane la fel de unice precum ele, care cauta sa traiasca conform unui stil de viata unde indraznesc sa fie ei insasi si sa sfideze zilnic stereotipurile.
Industria de beauty a fost criticata pentru ca nu a fost suficient de incluziva in ultimul deceniu, totusi, pe masura ce produsele continua sa evolueze, la fel evolueaza si felul in care frumusetea este prezentata si vanduta. Companiile au concurat pentru cota de piata si o modalitate logica de a ramane relevante este sa atraga un public mai larg si sa fie mai diverse in ceea ce fac. Brand-uri precum FOREO au luat initiativa fata de schimbarea perceptiei a ceea ce inseamna sa fi „frumos”, declansand astfel o miscare globala de incluziune in industria frumusetii si generand o perspectiva mai evoluata a frumusetii. Brand-ul suedez de skin tech se angajeaza sa faca oamenii sa se simta frumosi, increzatori si sa faca parte dintr-un grup in care nu sunt privilegiati, ci mai degraba vazuti drept o normalitate.
„Ne place ca brand-urile adopta o pozitie ferma pentru diversitate si incluziune, in special in industria frumusetii, cu toate acestea, problema este ca acest lucru este de obicei temporar, în timpul unor date celebrate la nivel mondial. Motiv pentru care am vrut sa facem ceva mai mult. Ne dorim sa ne demonstram angajamentul pe termen lung fata de incluziune si sa il incorporam efectiv in identitatea vizuala a brand-ului pentru a reflecta cu adevarat valorile companiei noastre”, spune Trupcevic.
Despre FOREO:
FOREO, pionier beauty-tech, combina tehnologia de ultima ora si inovatia pentru a crea dispozitive inovatoare care economisesc atat timp, cat si bani, oferind in acelasi timp rezultate premium de ingrijire a pielii si infrumusetare. Terapie cu lumina LED, termoterapie, crioterapie, microcurentii, pulsatii T-Sonic – aceste tehnologii revolutionare nu mai apartin domeniului science fiction-ului, ci sunt acum o realitate. Si cea mai recenta descoperire? Un tratament facial complet care dureaza doar 6 minute, oferind rezultate la nivel de spa in 3 pasi simpli. Incepe cu LUNA 3 si curatarea sa faciala de 1 minut, urmat de UFO 2 cu tratamentul facial de 2 minute pentru a infuza ingredientele in cele mai profunde straturi ale pielii si termina cu BEAR, cel mai sigur dispozitiv cu microcurent din lume, pentru acea tonifiere energizanta a fetei! Bine ai venit în lumea FOREO.