Compania suedeza de skintech FOREO este cunoscuta pentru lucrurile pe care le face diferit cu solutii inovatoare, construind un adevarat centru de putere in doar sapte ani. FOREO, pe repede inainte, in plina pandemie de COVID-19, a actionat in singurul mod in care stia – cu inima, prin inovatie si generozitate.
Prin menirea sa, FOREO, incurajeaza ingrijirea pentru a te face sa te simti tanar si fericit. Spiritul acesta se desfasoara adanc in companie, iar cand s-a sesizat aceasta pandemie, FOREO a unit toate locatiile de pe glob, in care activeaza, pentru a face diferenta.
In contextul in care mall-urile si centrele comerciale se inchid din cauza blocajului produs de pandemie, multi dintre ambasadorii brand-ului au ramas fara obiectul muncii. Sunt angajati dedicati care lucreaza in diferite domenii, in parfumerii si magazine specializate care vand produse FOREO si care isi sfatuiesc clientii sa afle mai multe despre acestea.
Asadar, FOREO a gasit o metoda ingenioasa, o idee neobisnuita prin care sa-si mentina angajatii ocupati, avand posibilitatea sa lucreze de acasa. In Romania, a fost lansat contul oficial de instagram, @foreo_ro, iar in timp ce urmaritorii se adaptau situatiei, FOREO a inceput zilnic sesiuni live cu specialisti, guru ai frumusetii, influenceri mari si mici, profesori de yoga, make-up artisti si diferiti invitati speciali. In timpul sesiunilor live, acestia lucrau, gateau, vorbeau despre ingrijirea pielii, faceau demonstratii de machiaj, sport, dezvaluiau rutina lor de infrumusetare si desigur aveau discutii despre produsele FOREO: mastile cu dispozitivul UFO, curatarea tenului cu periile de curatare LUNA si cele mai bune sfaturi si trucuri pentru a utiliza produsele. Multi dintre invitati au dezvaluit produsele preferate si modul in care le folosesc in rutina lor zilnica de ingrijire.
Sesiunile live le-au permis sa se cunoasca mai bine, au reusit sa construiasca relatii mai stranse cu clientii (adevaratii fani ai produselor FOREO), si si-au aratat abilitatile. Chiar daca aceste sedinte live i-au scos din zona lor de confort, acestia sunt oameni talentati, care nu au renuntat, si care cred ca aceste momente de cumpana ii va aduce mai aproape.
Ca marca globala, FOREO are o platforma uriasa pentru a gestiona astfel de schimbari si a inspira diferite actiuni. Au fost lansate mai multe initiative pentru a combate focarul din diferite zone, atat la nivel global, cat si local, pentru a sprijini profesionistii medicali, lucratorii-cheie, clientii si angajatii in toata aceasta perioada.