La zece ani de la deschidere, magazinul Diverta din Băneasa Shopping City a fost regândit ca un loc definit de tagline-ul brandului #plinideviata.
Începând cu data de 27 noiembrie, magazinul aflat la etajul 2 din Băneasa Shopping City își așteaptă vizitatorii cu un design modern și mai multe îmbunătățiri în experiența de shopping: mai multa culoare, mai multe zone de lectură, “astfel încât cei care ne vizitează să se relaxeze, să își găsească la noi inspirație, să își cultive și descopere noi pasiuni.” – povestește Amalia Buliga, CEO Diverta.
Copiii au locul lor special unde pot colora sau testa jucării, în timp ce însoțitorii acestora pot să citească în liniște sinopsisul cărții sau să aleagă cadourile pentru cei dragi.
Magazinul Diverta din Băneasa se întinde pe o suprafață de 600 mp, iar pentru reamenajarea acestui spațiu s-au investit 200.000 euro. Elementele de grafică, culorile puternice și mobilierul minimalist pun în evidență gama bogată de produse și simplifică accesul la acestea.
Procesul de reamenajare a magazinelor din toată țara va continua pe parcursul anului 2020. Primele magazine sub noul design #plinideviata își asteaptă clienții în București, Cluj-Napoca, Oradea și Craiova.
________________________________________________________________________
Despre Diverta
Prezent de 20 de ani pe piața locală de retail, Diverta este un brand 100% românesc. Se desfășoară pe o suprafață totală de retail de aproximativ 10.000 de metri pătrați, cu un număr de 30 de magazine în București și în marile orașe din țară. Magazinul online www.dol.ro comercializează peste 100.000 de produse, asigurând acoperirea Diverta la nivel național.
Persoană de contact: Flaviu Pastor, Marketing Manager Diverta / flaviu.pastor@diverta.net/ 0723137533/