„UN TIMP PLIN DE PANTOFI… ESTE UN TIMP PLIN DE DRAGOSTE” este titlul primei campanii de Craciun a celui mai mare retailer de pantofi din Europa. Lasa in mod deliberat loc interpretarii individuale, deoarece Craciunul este intotdeauna o experienta foarte personala. Pentru unii, accentul se pune pe familie, traditie si mancare buna. Pentru altii, farmecul vacantei este dat de momentele de neuitat – pur si simplu a fi impreuna, un timp pentru glamour sau aventuri in zapada. Totusi, exista unele lucruri pe care toata lumea le impartaseste, cum ar fi petrecerea timpului alaturi de cei dragi, bucuria momentelor si surprizelor speciale de Craciun – mari si mici – si un timp plin de dragoste. DEICHMANN are pantofii perfecti in gama sa si este insotitorul perfect pentru toate aceste ocazii, de la o vizita la familie, la o plimbare de Craciun sau o mica peripetie sub brad.
Reclama prezinta cizme, papuci de casa si tocuri inalte – cu o naratiune din perspectiva produsului care se reflecta in sloganul campaniei, „Un timp plin de pantofi – un timp plin de dragoste”. Toate experientele diferite de Craciun – de la cumparaturile de Craciun in ploaie si pregatirile pentru sezonul festiv pana la impartirea cadourilor – sunt surprinse de camera din perspectiva pantofilor.
„Craciunul uneste. Ne dorim ca prima noastra campanie de Craciun sa sublinieze pozitionarea noastra ca retailer de pantofi la moda, la preturi accesibile si de inalta calitate pentru intreaga familie si pentru toate ocaziile intr-un mod foarte emotionant si unic”, a explicat Sabine Zantis, director de marketing la DEICHMANN.
‘UN TIMP PLIN DE …’ se adreseaza familiilor cu si fara copii care cauta pantofi pentru diferite ocazii, si care ofera un raport calitate-pret excelent. Lansarea la nivel european a campaniei de Craciun incepe pe 6 decembrie 2021 pe mai multe canale media (cinema, TV si digital) si la POS, sustinut de masurile de PR. Prezinta stiluri de pantofi pentru intreaga familie, de la cizme si adidasi de iarna pana la tocuri si papuci de casa. Pe parcursul intregii reclame, camera se concentreaza pe pantofii protagonistilor, lasand multe lucruri la imaginatia privitorului.
Andreas Conze, director senior de marketing la DEICHMANN, este directorul de creatie al campaniei: „Cu totii traim si sarbatorim Craciunul in moduri foarte individuale astazi. De aceea, campania noastra de Craciun este conceputa pentru a atrage un public tinta larg si diferite grupuri de varsta intr-un mod unic si inimitabil pe care doar cel mai mare retailer de pantofi din Europa il poate atinge.”