DEICHMANN inregistreaza o evolutie puternica in RomaniaRetailerul de pantofi realizeaza o crestere a vanzarilor de peste 10% in 2024 si isi consolideaza locul de lider pe piata

DEICHMANN ramane pe drumul cel bun in Romania si poate privi inapoi la un an de afaceri de succes. Retailerul de pantofi a incheiat anul 2024 cu o crestere a vanzarilor de peste 10%, ajungand la un volum de peste 730 de milioane de lei. DEICHMANN a reusit sa vanda aproximativ 4,2 milioane de perechi de pantofi in magazinele sale.

Adica cu aproximativ 166.000 de perechi mai mult decat anul trecut. Astfel compania ramane lider de piata in comertul cu amanuntul de incaltaminte din Romania. La sfarsitul anului 2024, numarul de angajati era de aproximativ 858.

DEICHMANN este prezenta in Romania din 2007 si de atunci s-a dezvoltat continuu. “Promisiunea noastra este aceasta: Oferim incaltaminte la moda si branduri de top in magazine moderne, cu consiliere prietenoasa, la cel mai bun pret posibil pentru intreaga familie. Aceasta promisiune este ceea ce ne defineste ca DEICHMANN, iar oamenii din Romania apreciaza acest lucru. Acesta este si motivul succesului nostru – mai ales in vremuri dificile din punct de vedere economic”, spune Directorul General Daniel Popa.

DEICHMANN opereaza acum 120 de magazine in Romania si investeste continuu in reteaua sa. Retailerul de pantofi continua sa se concentreze pe designul si serviciile moderne ale magazinelor pentru o experienta de cumparaturi atractiva. Noul concept de magazin este revolutionar prin aspectul sau modern, senzatia de spatiu generos, tonurile delicate de culori si mult spatiu pentru pantofi sport. Anul acesta sunt planificate inca 6 magazine noi, iar inca 7 vor fi modernizate conform noului concept de design al magazinului.

Ofertele digitale si omnichanel completeaza intr-un mod semnificativ service-ul clientilor oferit de echipele din magazine. Acesta include serviciul Click & Collect, care a fost lansat anul trecut. Se ofera astfel clientilor posibilitatea de a comanda online si de a ridica produsele dorite de la magazinul DEICHMANN preferat.

Conceptul DEICHMANN ce ofera pantofi cu cel mai bun raport calitate-pret este viabil chiar si in momentele dificile. Temele de top pe care compania le-a extins in continuare la diferite niveluri in 2024 au fost raportul calitate-pret, diversitatea marcilor si expertiza in moda. De la sport la casual si pana la elegant, clientii DEICHMANN au garantia ca vor gasi pantofii potriviti pentru fiecare stil si pentru intreaga familie – si la cel mai bun raport calitate-pret.

Varietatea marcilor este mare. Pe langa indragitele marci proprii, compania ofera si incaltaminte de la marci cunoscute precum Rieker, ESPRIT, Tom Tailor, Skechers, Bench, Crocs si Bugatti, precum si marci sportive consacrate precum adidas, Nike, Puma si Fila. Clientii pot gasi si accesorii precum genti, esarfe, saluri si sepci sau rucsacuri sportive.

DEICHMANN se implica

„Compania trebuie sa serveasca oamenii” – clienti, angajati, parteneri si oameni la nevoie. Aceasta convingere a insotit familia Deichmann inca de la inceput. In acest context, profiturile sunt importante pentru a permite o crestere sanatoasa a business-ului si, prin urmare, pentru a crea locuri de munca. In acelasi timp, o parte din profit a fost investita de multi ani in angajament social.

DEICHMANN sprijina si proiecte sociale majore in Romania, in special in domeniul umanitar. Acestea sunt orientate catre cele mai mari nevoi sociale, inclusiv prevenirea abandonului scolar, sprijinirea copiilor din medii defavorizate, promovarea persoanelor cu dizabilitati neuromotorii si integrarea pe piata muncii a persoanelor greu de angajat.

DEICHMANN: Creator de tendinte cu traditie

DEICHMANN in Romania este o subsidiara a Grupului DEICHMANN cu sediul in Essen, Germania. Afacerea de familie a fost fondata in 1913 si este acum cel mai mare comerciant cu amanuntul de incaltaminte din Europa. Anul trecut, 2024, DEICHMANN si-a sarbatorit cea de-a 111-a aniversare.

In ultimul exercitiu financiar 2024, Grupul a inregistrat vanzari brute la nivel mondial de aproximativ 8,7 miliarde EURO (7,5 miliarde EURO net, 2023: 8,5 miliarde EURO brut). Cresterea vanzarilor ajustate in functie de valuta este de +2,3 la suta. Datorita vanzarilor bune de pantofi de marca cu pretul mai ridicat, pretul mediu al modelelor vandute a crescut. Peste 180 de milioane de perechi de pantofi au fost vandute in intreaga lume in magazine si prin magazine online.

Acum activ in peste 30 de tari, grupul de companii a generat aproximativ 68% din vanzarile sale in strainatate in 2024. La 31 decembrie 2024, DEICHMANN SE opera circa 4.700 de magazine, aproximativ acelasi numar ca in anul precedent, precum si aproximativ 40 de magazine online. La sfarsitul anului, aproximativ 49.900 de angajati lucrau pentru DEICHMANN SE la nivel mondial (2023: aproximativ 49.000).

Mediul de piata a fost anul trecut, de asemenea, foarte provocator pentru comerciantul cu amanuntul de incaltaminte numarul unu din Europa. Consumul privat a scazut pe multe piete. Oamenii se simt nesiguri, partial din cauza crizelor geopolitice, si au mai putini bani disponibili din cauza cresterii continue a costului vietii. Desi anul a fost dificil pentru industria retailului de moda, compania a reusit sa avanseze datorita conceptului DEICHMANN – pantofi cu cel mai bun raport calitate-pret. In Europa, conceptul DEICHMANN a inregistrat o crestere a vanzarilor de peste 5 la suta.

Heinrich Deichmann: „Ceea ce este esential pentru noi este ca oferim un raport calitate-pret excelent cu moda atractiva si marci puternice. Ne dorim ca toata lumea sa isi poata permite pantofi buni – aceasta a fost de generatii promisiunea afacerii noastre de familie.”

Heinrich Deichmann este multumit de performanta generala a grupului pentru anul trecut: „Am atins obiectivele cheie si am facut progrese semnificative in 2024. De exemplu, ne-am dezvoltat cu succes portofoliul de marci si am achizitionat drepturile de brand pentru pantofi ESPRIT pentru Europa si SUA. In plus, marci noi atractive precum Kappa, Bugatti, s. Oliver, Rieker si Crocs sau Buffalo completeaza oferta noastra diversificata.”

Dupa investitii ample anul trecut – de exemplu in logistica cu noi centre de distributie in Elvetia si SUA – DEICHMANN planuieste investitii de aproximativ 420 de milioane de euro pentru anul in curs – mai mari decat oricand. Pe langa investitiile in activitati omnichanel, DEICHMANN continua sa se concentreze pe magazine stationare. Accentul se pune aici pe modernizarea in continuare a retelei de magazine. In prezent, in grup sunt planificate aproximativ 450 de magazine noi si modernizari, asa cum a fost cazul si anul trecut. DEICHMANN continua sa se concentreze pe un concept modern de design de magazin si servicii pentru o experienta de cumparaturi atractiva.

You May Also Like