Cum influenteaza omul pe om – o lume plina de diversitate in campania de toamna-iarna 2022/23 a MODIVO

Pentru campania sa de toamna-iarna 2022/2023, MODIVO prezinta o alta parte a povestii sale despre o lume saturata de culoare. De data aceasta, o imbogateste si mai mult cu modele care sunt o metafora pentru interactiunea dintre oamenii pe care ii intalnim in fiecare zi, modul in care ne influentam unii pe altii si, in acelasi timp, mediul inconjurator. Acesta este cel de-al treilea episod al unei povesti menite sa sublinieze importanta oamenilor si a faptului de a fi impreuna. Intr-un spot de 60 de secunde, saturat de tehnologie, de utilizarea inovatoare si in premiera a modei – motion capture, dans contemporan si tendinte inspirate, vom vedea branduri care creeaza in spiritul modei sustenabile.

Cea mai recenta campanie este rezultatul unei povesti care introduce clientul in lumea MODIVO si il familiarizeaza cu valorile brandului, care se bazeaza pe exprimarea de sine prin moda, tehnologie care faciliteaza viata de zi cu zi si actiuni responsabile care respecta mediul inconjurator. Spotul este un ecou fara echivoc al neocolectivismului, al deschiderii fata de ceilalti, al dorintei de a ne sprijini unii pe altii, al nevoii de comunitate si de apartenenta, precum si al sentimentului de responsabilitate fata de planeta noastra. Marca nu vorbeste despre acest lucru in mod explicit, ci printr-o metafora – modelele folosite in imagine “calatoresc” de la un personaj la altul. In acest fel, se evidentiaza influenta enorma pe care o avem unii asupra altora si cat de semnificativa este urma pe care o lasam in urma noastra. Aceste modele transmise de oameni unii altora imbogatesc in cele din urma lumea, devenind amprenta pe care o lasam in urma.

“A fi noi insine si a ne darui intr-o forma pura, ne permite sa transmitem un semnal si sa stabilim relatii cu usurinta. Avem nevoie de oameni si ne absorbim unii pe altii – acesta a fost cel mai important lucru pe care l-am inteles. Avem de-a face cu ceva semnificativ, prin care putem avea un impact real asupra schimbarii comportamentului”, spune Aleksandra Szol, director e-commerce & marketing & creative & private labels la MODIVO

Plantele care cresc pe dealurile stancoase joaca un rol important in reclama. Prin sensibilitate, relatii, emotii bune, crearea de comunitati si energie buna, noi “coloram” si umplem lumea cu flori metaforice si o trezim la viata.

Modelele prezentate in spot si in fotografii sunt o simbioza a celor mai noi tendinte cu o baza atemporala. Aceasta combinatie ofera o modalitate simpla de exprimare de sine si a stilului individual. Propunerile MODIVO pentru toamna si iarna includ total look-uri monocrome – mult bej, crem si rosu saturat. Ele sunt menite sa ne infasoare si sa ne ofere caldura. Oferta cuprinde o multime de geci de iarna din puf, pulovere groase si sacouri stilate. Sunt perfecte pentru tinutele stratificate, elegante sau casual.

Descoperă noile colecții la un click distanta pe www.modivo.ro

You May Also Like