adidas aduce impreuna unii dintre cei mai faimosi atleti internationali intr-o noua campanie globala, menita sa ajute la dezarmarea presiunii negative din sport

  • Dedicata urmatoarei generatii de sportivi, noua campanie adidas reuneste atleti de talie mondiala cu scopul de a inspira oamenii sa depaseasca impactul presiunii negative in sport
  • Campania este inspirata de feedback-ul consumatorilor din intreaga lume in ceea ce priveste presiunea negativa care umbreste bucuria sportului
  • Include un video care reuneste vedete din lumea sportului, printre care se numara Pat Mahomes, Trinity Rodman, Lionel Messi, Linda Caicedo, Rohit Sharma si Jude Bellingham

adidas aduce impreuna unii dintre cei mai cunoscuti sportivi din lume in aceasta noua campanie menita sa indemne toti oamenii care practica sport, indiferent de nivelul lor de performanta, sa depaseasca presiunea si sa-si atinga potentialul.

Inspirata de feedback-ul omniprezent in întreaga lume, legat de impactul negativ al presiunii asupra performantei si a bucuriei generate de sport, adidas va aduce in lumina, de-a lungul campaniei, povesti ale atletilor, pareri ale expertilor si materiale ghid si resurse – toate menite sa contribuie la dezarmarea presiunii din sport, resimitita la orice nivel de performanta.

In paralel cu cel mai mare spectacol al anului sportiv, finala Superbowl, brandul a debutat campania cu un film dedicat celebrarii atletilor care trebuie sa faca fata presiunii, in care apar Pat Mahomes, Trinity Rodman, Lionel Messi, Linda Caicedo, Jude Bellingham, Anthony Edwards, Rohit Sharma si echipa de rugby All Blacks din Noua Zeelanda.

Pe fundalul imnului atemporal ‘Under Pressure’ interpretat de Queen ft. David Bowie, noul film prezinta atleti obisnuiti care sunt incarcati cu povara asteptarilor si toate posibilitatile care apar odata ce reusesc sa se detaseze de acestea, amintindu-si ca puterea lor vine din interior, asemenea unui strigat de lupta – ‘You Got This.’ Filmul atinge punctul culminant cu pleiada de atleti-vedete adidas jucand la performanta maxima in cele mai importante momente din cariera lor sportiva.

De la Jude Bellingham inscriind pentru Real Madrid in debutul sau in UEFA Champions League, la Emma Malewski executand impecabil coborarea de pe barna in Campionatul german din 2022 – fiecare sportiv arata cum gestioneaza presiunea pentru a inspira orice atlet sa faca la fel.

Video-ul este disponibil aici: https://www.youtube.com/watch?v=lw-pwHC0gsE

Pentru a arata concret cum gestioneaza presiunea sportivii de top si pentru a oferi resurse tangibile oricui are nevoie, adidas a facut un parteneriat cu neuro11, un grup de experti in neurostiinta sportiva. Prin monitorizarea activitatii cerebrale a unor atleti obisnuiti cat si a celor de elita – Emiliano Martinez, Ludvig Adberg, Nneka Ogwumike, Rose Zhang sau Stina Blackstenius, aceasta latura a campaniei va arata mecanismele prin care cei mai performanti atleti de pe planeta depasesc presiunea.

Florian Alt, VP Global Brand Comms adidas spune despre noua campanie: “Intr-un an cu evenimente sportive marcante, unde familia adidas va inspira, fara indoiala,un nou val de atleti din intreaga lume, am creat o campanie care sa ii ajute pe tinerii jucatori care se confrunta cu o bariera universala – presiunea. Noua noastra campanie este menita sa inspire regasirea bucuriei in practicarea sportului si sa echipeze toti atletii cu o incurajare simpla: You got this.”

Campania va fi complementata de o serie de continut multimedia, avand ca protagonisti atleti din diverse sporturi, cat si evenimente si activari dedicate interactiunii cu consumatorii. Sustinuta de o investitie media globala multiplatform, mesajul campaniei va ajunge la consumatorii din intreaga lume, inclusiv prin executii outdoor spectaculoase in orasele mari si locatii relevante.

Vizitati www.yougotthis.ro pentru a afla mai multe despre campanie si urmariti adidas pe instagram.com/adidas si tiktok.com/adidas.

Despre adidas 

adidas este liderul global in industria articolelor sportive. Sediul central este in Herzogenaurach, Germania, iar compania are peste 59.000 de angajati in întreaga lumesși a generat vanzari de 22,5 miliarde de euro in 2022.

No Comments

Leave a Reply