– Pionierul suedez de tehnologie de frumusete patrunde adanc in adevaruri socante despre segregarea sociala in lumea moderna si lanseaza un monument care celebreaza diversitatea –
Ca si omenire, am ajuns departe in ceea ce priveste stiinta moderna si progresele tehnologice, insa unele parti foarte importante ale umanitatii par sa se fi pierdut pe parcurs. Egalitatea sociala si diversitatea raman niste vorbe goale, deoarece oamenii inca arata cu degetul spre orice altceva care e catusi de putin diferit. Ca sa clarifice lucrurile, marele brand suedez de tehnologie de frumusete FOREO a lansat o campanie de constientizare numita “Be YOUnique” care, dupa ce a fost recunoscuta de mii de oameni, s-a autodepasit, inspirand brandul sa o transforme intr-o platforma pe termen lung dedicata celebrarii diferentelor si sa dea putere oamenilor sa isi etaleze unicitatea!
“Cand am lansat campania ‘Be YOUnique’ nu am crezut ca va declansa un val de reactii. Brandul FOREO e mandru de familia sa globala, atat cand vine vorba de angajati, cat si de clienti, si suntem mai mult decat incantati sa fim in fruntea transformarii globale a constiintei. Vorbim de mii de straini care se conecteaza unii cu altii, care impartasesc experiente si care isi transmit iubirea si empatia. Oameni din toata lumea s-au alaturat cauzei noastre si au cerut cu indrazneala industriei de frumusete sa fie vazuti. FOREO le-a dat acestor persoane frumoase o voce, asigurandu-se ca sunt atat vazuti si auziti, cat si celebrati pentru unicitatea lor!”, spune Boris Trupcevic, CEO FOREO.
Acesta continua: “Cu toate acestea, doar am atins suprafata acestei probleme foarte importante, si vrem sa deschidem o conversatie mai larga despre incluziune, individualitate si diversitate care se extinde dincolo de industria frumusetii, intrucat acestea influenteaza calitatea individuala a vietii, atat privata cat si personala, si este nucleul misiunii FOREO sa investigheze orice domeniu in care exista potentialul de a face viata oamenilor mai buna si mai luminoasa.
Construit pe baza valorilor si integritatii suedeze, pionierul de tehnologie a pielii FOREO si-a propus sa darame granitele dintre gen, rasa, sexualitate si orice alte etichete impuse de societate. Stabilind noua norma pentru frumusete, care este despre a fi propria ta persoana unica si minunata, brandul tocmai a lansat o editie exclusiva a eroinei LUNA 3, un sinonim iubit de vedete pentru “acel instrument de ingrijire a pielii,” facandu-l o piesa statement pe raftul tau, un fel de monument modern pentru toate persoanele care isi traiesc adevarul fara frica, si fiind propria versiune de frumusete, lipsita de regrete, fara etichete si cu siguranta fara limitari si prejudecati. Exista doar o suta de dispozitive editie limitata YOUniuque LUNA si fiecare dintre ele este o piesa de arta, realizata atent cu dragoste, astfel ajungand ca fiecare produs sa fie cu adevarat YOUnique cu modelul său exclusiv, unicat, un rebel creat pentru a fi perfect de imperfect, facand valuri pe tot globul si agitand lucrurile asa cum au facut-o predecesorii sai de aproape un deceniu.
Fiind o societate civilizata, ne simtim inconfortabil sa ne confruntam cu adevarul despre lumea in care traim, insa, oricat de neputinciosi sau de mici ne-am simti, impreuna putem face o schimbare, iar primul pas in directia schimbarii este de a vorbi despre acele adevaruri inconfortabile. Miliardarii lumii de astazi par sa se adune in jurul scopului comun in timp ce asistam la calatoriile spatiale devenind urmatoarea dezvoltare importanta, de la ambitiile lui Elon Musk de a coloniza Marte, pana la turismul spatial de lux pentru elita. Cu toate acestea, se pare, de asemenea, ca industria calatoriilor spatiale este construita pentru barbati, de la functionalitatea navelor spatiale, pana la echipamentul astronautului. Din cei 556 de oameni care au calatorit in spatiu, numai 11,5%, sau 65 ca sa fim mai precisi, au fost femei. In martie 2019, prima iesire in spatiu exclusiv feminina, anticipata cu emotie pe tot globul, a fost anulata deoarece NASA nu avea doua costume spatiale in dimensiuni care sa se potriveasca femeilor care au muncit din greu pentru a-si castiga locul pe racheta. In cele din urma, in luna octombrie a aceluiasi an, Jessica Meir si Christina Koch s-au aventurat in afara Statiei Spatiale Internationale si au rescris istoria in timp ce finalizau prima iesire in spatiu exclusiv feminina, oferindu-ne speranta ca viitorul calatoriilor spatiale ar putea fi de fapt feminin.
“Noi, cei de la FOREO, avem o viziune asupra lumii in care aceasta este un loc plin de oportunitati si sanse egale pentru toata lumea si, dupa ce ne-am construit brandul pe baza acestei idei, vedem potential in toti si toate, si cu siguranta nu vreau sa imi privesc fiica în ochi, plina de curiozitate si entuziasm, si sa ii spun ca nu poate fi astronaut din cauza ca nu sunt destule costume pentru femei. Acum si aici avem sansa de a face o diferenta si de a oferi putere atat tinerilor barbati, cat si femeilor sa fie sinele lor unic si frumos, si sa isi urmeze visurile si aspiratiile fara compromisuri, intrucat aceasta este generatia care va modela lumea, si este responsabilitatea noastra sa le permitem sa creeze lumea in care vrem sa traim. FOREO isi ia cu siguranta rolul in serios si isi asuma responsabilitatea, asigurandu-se ca viitorul este totul despre inovatie, durabilitate si unicitate,” explica Trupcevic.
Controversa nu se incheie cu urmarirea unei nise cum ar fi calatoritul in spatiu. Surpinzator, atunci cand analizam lumea corporativa si tesatura conducerii celor mai puternice corporatii din lume, ne confruntam cu constatarea dezamagitoare ca in 2020 erau doar cinci directori afro-americani care conduceau o companie Fortune 500. Acesta este mesajul pe care societatea il transmite tinerilor membri ale minoritatilor. Ne-am dezvoltat atat de mult incat stiinta si tehnologia aproape ne-au automatizat viata, insa, constiinta noastra ca si specie ramane destul de scazuta. Pana in prezent, doar 29 din cele 195 de tari din lume au legalizat casatoria intre persoane de acelasi sex. Exista razboaie si foamete care ne devasteaza planeta, facand milioane de oameni sa-si paraseasca locuintele si sa devina refugiati peste noapte. Acesti oameni, indiferent de educatia si calitatile lor, au dificultati in gasirea unui loc de munca cu 65,1% someri fata de 39,9% dintre imigrantii someri.
FOREO are ca scop imbunatatirea sanatatii, frumusetii si bunastarii zilnice pentru milioane de oameni. Acesta este nucleul nostru si de aceea FOREO doreste sa sustina toate schimbarile pozitive si sa extinda influenta marcii sale pentru a amplifica vocile oamenilor si pentru a face ca fiecare dintre ele sa conteze, motiv pentru care platforma pe termen lung a brandului „Be YOUnique” devine un element adanc intiparit in ADN-ul companiei. Mii de oameni s-au adunat pe retelele de socializare FOREO si si-au ales cei cinci eroi unici de zi cu zi, devenind co-creatorii noii imagini a frumusetii, care este mult mai mult decat o fata draguta si un corp suplu, ci mai degraba despre indrazneala, despre tine, unic și neinfricat, in cautarea visurilor si autenticitatii tale. Eroii unici FOREO provin din toate categoriile sociale si si-au dedicat viata pentru a aduce in lumina reflectoarelor probleme foarte importante.
“In calitate de persoana de 19 ani cu autism, misiunea mea este sa-mi documentez calatoria si sa incerc sa fac schimbari pe parcurs. Oamenii pot afla despre autism urmarind persoanele cu autism.”
“Sunt heterosexual, barbat cisgen, casatorit, am nepoti, sunt inginer si antrenor de fotbal. Sunt aceeasi persoana indiferent de ce port. Must-have zilnic: pantofi stiletto!”
Phoenix Pasquale @frivolousfrillz
“Incerc pe cat de mult posibil sa fiu sincer impartasind unele dintre cele mai profunde parti ale mele in poezia mea. Imi doresc ca cineva, undeva, sa se indentifice cu munca mea.”
Rebekah Bruesehoff @therealrebekah
Rebecca are 14 ani si este o sustinatoare a drepturilor LGBTQ+. La 8 ani si-a dat seama ca este transgender. “Sa-ti asumi cine esti este un cadou incredibil atat pentru tine, cat si pentru lume!”
Alexy Vivien @alexyvivilifestyle
“Sa fii mama in timp ce le faci pe toate nu e usor. Ar trebui sa acceptam ca totul se va schimba cu o viata importanta ca cea a copilului nostru, si ca nu poti face totul ca inainte.”
Lumea apartine celor care au curajul sa fie diferiti si, aaa cum revolutionarul suedez, cunoscut pentru modul in care agita lucrurile si practic conduce intreaga categorie de tehnologie de frumusete pe cont propriu, a castigat o armata de mii de oameni care gandesc la fel, care impartasesc pasiunea pentru incluziune si diversitate, putem sa ne asteptam la valuri serioase pe tot globul care remodeleaza modul in care vedem frumusetea si, in sfarsit, umanitatea!