Descopera noul Concept Store The Body Shop din AFI Cotroceni Bucuresti

The Body Shop, compania de frumusete etica aparuta pentru prima data in Marea Britanie, inspira si le ofera celor dornici de schimbare un nou concept store in AFI Cotroceni. Desi sunt numeroase locuri de unde iti poti achizitiona produse pentru rutina de frumusete, cate dintre ele ti-au oferit o experienta memorabila in momentul vizitei tale? Cate dintre ele ti-au oferit posibilitatea sa-ti hidratezi pielea, sa inveti despre sustenabilitate si sa semnezi o petitie, toate simultan?

Lansarea concept store-ului din AFI Cotroceni a avut loc pe data de 1 septembrie 2023 si a fost o experienta de frumusete interactiva si distractiva. Peste tot in lume, magazinele The Body Shop sunt concepute pentru a reflecta comunitatile locale pe care le deservesc. Unele prezinta picturi murale, instalatii sau sculpturi ale artistilor locali, altele sunt pline de literatura si anunturi despre ONG-uri caritabile locale. In fiecare caz, The Body Shop vrea sa ajute la transmiterea problemelor si povestilor care sunt importante pentru comunitatile locale.

Pentru multi oameni, conceptul de „schimbare a lumii” poate suna putin abstract, insa, deschiderea acestui spatiu are la baza un angajament foarte practic, si anume: transformarea comportamentului consumatorilor. The Body Shop isi doreste sa aduca impreuna oamenii pentru a le demonstra cum micile schimbari din viata lor le-ar putea aduce beneficii comunitatilor si planetei.

The Body Shop apare in anul 1976 din pasiunea pentru justitie ecologica si sociala, care se completeaza cu pasiunea pentru frumos. De atunci si pana in prezent, brandul a reusit sa elaboreze o gama de 700 de produse vegane, folosind ingrediente naturale cu rezultate garantate, precum edelweiss sau canepa. Un alt exemplu este cum acesta se aprovizioneaza cu shea din comunitatile de femei din Ghana si cu uleiul de arbore de ceai din Kenya. Cu activismul in ADN, The Body Shop se afla intr-o cautare constanta de a transmite un spirit al dreptatii sociale oriunde face comert.

Istoria bogata a brandului a castigat sprijinul unor generatii intregi de angajati si consumatori care ii impartasesc valorile. Magazinele si produsele The Body Shop au fost si vor fi intotdeauna o modalitate de a transpune consumatorilor problemele legate de mediu si drepturile oamenilor.

Despre concept store-ul care s-a deschis in AFI Cotroceni

Circularitatea se afla la baza intregului magazin – blaturile sunt realizate 100% din plastic reciclat destinat gropilor de gunoi, piesele de mobilier sunt din lemn recuperat si plastic partial reciclat. Chiar si fatada de aluminiu a fost elaborata astfel incat amprenta sa fie cat mai mica posibil.

Zona centrala a magazinului este dedicata experimentarii produselor emblematice The Body Shop, alaturi de un spot cu oglinda dedicat machiajelor ce ofera putere si incredere printr-un aspect impecabil.

Zona dedicata cadourilor este lipsita de limite in materie de creativitate. Orice cadou poate fi personalizat cu panglici si hartie reciclabila, rasfatandu-i pe cei dragi cu ceva special.

Magazinul isi propune sa fie un pilon al comunitatii locale, unde toata lumea sa aiba siguranta si dorinta de a incepe noi conversatii. De aceea, beneficiaza de o zona dedicata numita ACT, care va oferi clientilor sansa de a afla care sunt problemele ce le afecteaza comunitatile, cum schimbarile sociale si de mediu aduc o serie de satisfactii, si nu in ultimul rand, vor descoperi o comunitate care crede in aceleasi valori.

Zona de refill va fi probabil cea mai adorata zona din intreg magazinul. Cu gandul la faptul ca schimbarea incepe cu mici actiuni pentru planeta, The Body Shop incurajeaza oamenii sa-si aduca propriile recipiente de aluminiu, schimbarea pozitiva fiind in mainile lor. O sticla de aluminiu poate fi umpluta cu oricare dintre cele 12[1] geluri de dus, sampoane, balsamuri si produse de spalat pentru maini.


[1] *Disponibilitatea celor 12 produse variaza in functie de magazin si zona.  

You May Also Like