illycaffè la Romanian Design Week 2022

The Refreshing Side of Exceptional Coffee

illycaffè este și anul acesta cafeaua oficială la Romanian Design Week, o ediție aniversară, pentru un deceniu de creativitate, desfășurată în perioada 13-22 mai, la București.

Ca un preambul al verii mult așteptate, cei care vor ajunge în spațiul central de la Combinatul Fondului Plastic sunt invitați să încerce una dintre cele trei variante illy Cold Brew Ready To Drink (Classico, Latte Macchiato și Cappuccino), cea mai recentă inovație illycaffè.

illy Cold Brew Ready To Drink Classico este obținut prin prepararea la rece a amestecului unic illy 100% Arabica timp de douăsprezece ore. O băutură răcoritoare originală, delicioasă, cu doar cinci calorii, căreia metoda de preparare la rece îi conferă aroma sa echilibrată, cu notele sale de ciocolată, caramel, păine uscată, lapte, fără adaos de zahăr, arome artificiale, coloranți sau conservanți.

Întreaga gamă illy Cold Brew Ready To Drink, la can de 250 ml este un format practic, alternativ, pentru a vă bucura de cafea „on the go” cu orice ocazie. Este ideal în orice moment al zilei: perfect pentru a-ți potoli setea într-o după-amiază fierbinte de vară sau ca bază originală pentru cocktail-uri eclectice și surprinzătoare.

illy Cold Brew Ready To Drink Classico este soluția ideală pentru un public interesat de un stil de viață sănătos – intrucât nu conține alergeni; poate fi consumată de persoanele cu intoleranță la gluten – de noile tendințe, dar și de sustenabilitate și produse prietenoase mediului – ambalajul din aluminiu este reciclabil.

Înainte de a fi ambalat în cutie, produsul este supus unui tratament termic pentru a se asigura că este stabil și sigur pe durata sa de valabilitate.

Pe lângă illy Cold Brew, vizitatorii vor putea cumpăra cești din edițiile limitate illy Art Collection, din imensul concept store efemer, deschis în perioada Romanian Design Week. illy Art Collection a fost creată în anul 1992, din pasiune pentru cafea și din dragoste pentru artă. 30 de ani mai târziu, galeria de cești illycaffè în ediție limitată se mândrește cu nume notorii din lumea artelor, precum Yoko Ono, Marina Abramovic, Olimpia Zagnoli, Robert Rauschenberg, Ai Weiwei, Jeff Koons, Anish Kapoor, Francis Ford Coppola, David Byrne, Maurizio Galimberti, Marc Quinn.

Să fie o ediție Romanian Design Week memorabilă! Salute to creativity!

Despre illycaffè

illycaffè este o afacere de familie, fondată la Trieste în 1933 și care și-a propus să ofere cea mai bună cafea din lume. Produce unicul amestec illy 100% Arabica, realizat din 9 dintre cele mai bune selecții de Arabica; în fiecare zi peste 8 milioane de cești de illy sunt consumate în peste 140 de țări, în cele mai selecte cafenele, restaurante și hoteluri, în birouri sau case particulare. Datorită inovațiilor sale, illycaffè contribuie la dezvoltarea tehnologică în sectorul cafelei. Odată cu crearea premiului “Ernesto Illy Award for quality espresso coffee” în 1991, în Brazilia, illy a devenit pionier prin împărtășirea know-how-ului (cunoștințelor) în domeniul cafelei, platind un pret corect, mai mare, pentru cea mai bună calitate. Din 2017, prin “Ernesto Illy International Coffee Award”, compania îi celebrează pe cultivatorii de cafea pentru cele mai sustenabile recolte din lume. Din 2013 illycaffè este menționată cu regularitate în lista World’s Most Ethical Companies. În 2019 illy și-a reînnoit angajamentul de a continua modelul de business sustenabil prin îmbinarea problemelor de mediu și sociale, adoptând Società Benefit (statutul de benefit corporation) și incluzând acest angajament în statutul său. În 2021 illy a fost prima companie producătoare de cafea italiană care a obținut B Corp international certification datorită respectării angajamentului său, prin atingerea celor mai înalte standarde de respectare a normelor de mediu și sociale. Compania a fondat propria Universitate a cafelei din dorința de a găzdui și a promova cultura illy, punând la dispoziție cunoștințe academice și training pentru cultivatorii de cafea, baristas și pentru pasionații de cafea. Tot ce este “made in illy” este tradus prin frumusețe & artă, valori reprezentative ale brandului, începând cu logo-ul creat de artistul James Rosenquist și continuând cu celebra illy Art Collection, decorată de peste 100 de artiști internaționali. În 2020 compania avea 1291 de angajați și venituri de 446.5 milioane de Euro. Sunt 261 de magazine monobrand illy în peste 40 de țări. În 2021 Rhone Capital a devenit acționar minoritar illycaffè pentru a sprijini compania în a-și continua dezvoltarea internațională.

_____________________________________________________________________

@coffeeandmero

#illyArtCollection #livehappilly #monahatoum #coffeeandme

You May Also Like