UGG lanseaza campania “Iconic From the First Step” pentru sezonul toamna/iarna 2025

Brandul global de lifestyle UGG, cu sediul in sudul Californiei, lanseaza campania Toamna/Iarna 2025, Iconic From the First Step.

Prin filmul de campanie si poze, campania prezinta figuri iconice din lumea creativa si exploreaza legatura puternica dintre colaborare si comunitate, aflata in centrul identitatii UGG. Iconic From the First Step aduce la viata povestea transformarii UGG: de la plajele din sudul Californiei pana la statutul de simbol cultural si fashion iubit la nivel global. Inspirata de mostenirea brandului, calatoria porneste din locul sau de origine, Venice Beach, California, si ajunge pana pe podiumurile de moda din Paris, Franta, redand sentimentul universal al UGG – de a te simti bine, la interior si la exterior.

Campania ii are in prim-plan pe Central Cee, Jeremy Scott, Elsa Hosk, Alton Mason, Leah Dou, Rina Sawayama, Lil Cherry, Aweng Chuol, Stefon Diggs, Sarah Jessica Parker si Brian Smith – atleti, modele, muzicieni, actori si designeri de moda a caror expresivitate indrazneata si influenta globala au contribuit la crearea mostenirii UGG.

„Iconic From the First Step este o celebrare a calatoriei noastre ca brand si a oamenilor extraordinari care ni s-au alaturat de-a lungul timpului pentru a construi aceasta comunitate. Din 1979, ii ajutam pe cei care ne poarta sa se simta confortabil exprimandu-se pe deplin. Si nu am facut asta singuri”, a declarat Anne Spangenberg, presedinta UGG. „De fiecare data cand cineva poarta UGG, contribuie la aceasta mostenire. Este un efort colectiv si, prin urmare, o celebrare colectiva. Ne folosim de fiecare ocazie pentru a le multumi celor din comunitatea noastra ca sunt alaturi de noi si suntem incantati sa continuam sa fim prezenti in vietile lor.”

Evidentiind designul, stilul si senzatia unica prin elementele definitorii ale brandului UGG, precum Twin Seam si Sun Logo, Iconic From the First Step isi reafirma angajamentul fata de maiestria artizanala: combinand materiale premium, idei contrastante, comunitati vibrante si o abordare unica a modei cu constructie durabila – aceasta este „Iconic Design, Crafted Together”.

Regizata de Gia Coppola si stilizata de Jorden Bickham, campania este impartita in trei capitole ale mostenirii brandului: Iconic Design, Iconic Style si Iconic Feeling. Campania debuteaza cu Elsa Hosk pe plajele din Venice Beach, California, care exploreaza istoria si evolutia UGG alaturi de Stefon Diggs si Leah Dou, surprinzand momente de bucurie si conexiune. Fondatorul brandului, Brian Smith, are o aparitie speciala, aducand un omagiu culturii surf, profund legata de originile UGG.

Povestea continua cu celebrarea Iconic Design, in care Hosk ajunge in studioul de design al lui Jeremy Scott, unul dintre colaboratorii de renume ai brandului. Mai departe, ajunge in Paris, intr-un capitol dedicat Iconic Style. Din strazile Parisului pana pe covorul rosu alaturi de Rina Sawayama si Sarah Jessica Parker, si pana in culisele unui show UGG impreuna cu Alton Mason, Hosk arata cum UGG o insoteste din zi in noapte. Ea pasește pe podium impreuna cu Mason, purtand cateva dintre cele mai emblematice colaborari ale brandului, trecute si prezente. Parker, din primul rand al prezentarii, i se alatura pentru a incheia show-ul.

Filmul se incheie cu o seara de sarbatoare alaturi de comunitatea UGG, intr-un club acoperit cu piele de oaie, surprinzand acel Iconic Feeling pentru care brandul este recunoscut. Petrecerea reuneste restul distributiei, inclusiv Central Cee, Lil Cherry si Aweng Chuol. De la plaja la studio, de pe strada pe podium, aceasta distributie diversa de creativi demonstreaza versatilitatea si functionalitatea colectiei.

Iconic From the First Step prezinta noile modele Toamna/Iarna 2025, alaturi de piese clasice, inclusiv: Classic Ultra Mini, Tasman, Classic Ultra Mini Platform, Tazz, Classic Short, Lowmel, Classic Micro, Classic Mini Dipper, Elea Slip On, Fluff Momma.

Iconic From the First Step va continua pe parcursul sezonului cu continut exclusiv si storytelling inspirational, celebrand Iconic Design, Iconic Style si Iconic Feeling. Campania va fi prezenta pe platformele digitale, in publicitatea outdoor si pe canalele proprii ale brandului – social media, e-commerce si magazinele UGG. Modelele Toamna/Iarna 2025 sunt disponibile acum pe UGG.com, in magazinele UGG si la retailerii parteneri selectati la nivel national.

Descopera colectia in magazinul Sport Couture din Baneasa Shopping City si pe www.sportcouture.ro.

Despre UGG

Fondat in 1978 de un surfer australian pe coasta Californiei, UGG este un brand global de lifestyle, renumit pentru emblematica sa cizma Classic. Purtați mai intai de vedetele de la Hollywood, editorii de moda si apoi de intreaga lume, UGG creeaza si comercializeaza incaltaminte, imbracaminte si accesorii cu un angajament ferm fata de calitate si maiestrie artizanala. Cu vanzari anuale de peste 2 miliarde de dolari, UGG colaboreaza cu cei mai buni retaileri la nivel global si detine magazine concept si outlet in piete-cheie din intreaga lume, inclusiv in New York, San Francisco, Los Angeles, Paris, Londra, Tokyo, Shanghai si Beijing. Pentru mai multe informatii, vizitati ugg.com @uggineurope.

You May Also Like