Levi’s celebreaza 150 de ani de 501 prin lansarea unor fit-uri noi

Blugii 501 nu sunt doar o piesa de imbracaminte. Acest model este unul dintre cele mai durabile articole de moda pe care le-a cunoscut lumea. Un pantalon de lucru, care s-a transformat de-a lungul anilor si a devenit nu doar un element de baza al stilului, ci si o unealta a expresiei de sine. Timp de 150 de ani a fost apreciat si transformat de fiecare generatie in parte. Pentru a sarbatori aceasta istorie bogata, Levi’s lanseaza modelele 1954 501 pentru barbati si 1981 501 pentru femei, precum si clasicii  501 Original si 501’93 cu finisaje complet noi.

In acest sezon, barbatii se pot bucura de modelul 501 ‘54. Inspiratia provine de arhivele anului 1954 si design-ul pastreaza croiala autentica 501. In schimb, noul ’54 are o talie mai inalta si o forma conica mai accentuata pe picior decat 501 ’93. Sunt blugii perfecti pentru a fi asortati cu cizme sau sneakersi, fiind o alternativa ideala a clasicului 501.

In cazul modelului destinat doamnelor si domnisoarelor, acesta este inspirat de prima pereche de 501 pentru femei aparuta in anul 1981. Cu o croiala tip mom jean, 501 ’81 are parte de o talie mult mai inalta si aspect usor conic pe picior. Este perfect pentru fit-urile edgy, inspirate de anii ‘80.

Alaturi de noile modele ’54 si ’81, gama 501 inoveaza printr-o serie de finisaje si fit-uri inspirate de arhivele Levi’s. Inspiratia provine de la 3 modele de blugi si anume, „Calico” 501 din 1890, „Ricky” 501 din 1978 si 501 din 1983. Exista, de asemenea, o combinatie de finisaje artizanale si patchwork, disponibile pentru blugii 501 ’54, 501 ’93 si 501 Original. Fiecare articol vestimentar este inspirat de aerul vintage 501 si modul in care oamenii preferau sa-si modifice sau sa-si repare blugii – totul pentru a le oferi un aer autentic. Mai mult, pantalonii 501 Short revin atat pentru barbati, cat si pentru femei, fiind disponibili in variante spalacite sau lucrate artizanal.

Pentru a marca cea de-a 150-a aniversare a modelului 501, gama de articole inspirate de arhiva Levi’s va veni insotita de o serie de obiecte create special pentru aceasta sarbatoare – un backpatch aniversar, un tab rosu special creat cu numarul 150, o eticheta interioara aniversară si altele.

Levi’s 501 este intr-adevar un produs emblematic in materie de blugi. Ceea ce a inceput drept o inovatie a pantalonilor de lucru, a continuat sa scrie istorie in vietile oamenilor timp de 150 de ani. La fel ca prima pereche de 501 pentru femei din 1981 si apoi 501 Taper din 2015, pe care i-am creat dupa ce am observat cum oamenii isi personalizau blugii 501 in cadrul croitoriilor Levi’s. Astazi ne bucuram de o gama variata de declinari precum 501 ’93 si 501 ’54, insa cautam sa pastram elementele definitorii ale modelului 501 Original.” – Karyn Hillman, Chief Product Officer la Levi Strauss & Co.

Despre brandul Levi’s

Brandul Levi’s simbolizeaza stilul american clasic si cool fara efort. De la inventarea lor de catre Levi Strauss & Co. in 1873, blugii Levi’s au devenit unele dintre cele mai recunoscute articole de  imbracaminte din lume, captand imaginatia si loialitatea oamenilor de generatii. Astazi, portofoliul de marci Levi’s continua sa evolueze printr-un spirit de pionierat si inovator neobosit, care este de neegalat in industria de imbracaminte. Gama noastra de imbracaminte de blugi si accesorii de top este disponibila in peste 110 de tari, permitand persoanelor din intreaga lume sa-si exprime stilul propriu. Pentru mai multe informatii despre marca Levi’s, produsele si magazinele sale, va rugam sa vizitati levi.com.

Despre Levi Strauss & Co.

Levi Strauss & Co. este una dintre cele mai mari companii de imbracaminte de brand din lume si un lider global in imbracaminte pentru blugi. Compania proiecteaza si comercializeaza blugi, imbracaminte casual si accesorii aferente pentru barbati, femei si copii sub brandurile Levi’s, Dockers, Signature by Levi Strauss & Co., Denizen si Beyond Yoga. Produsele sale sunt vandute in peste 110 de tari din intreaga lume printr-o combinatie de lanturi de comercianti, magazine universale, site-uri online si o amprenta globala de aproximativ 3.200 de magazine dedicate brandului. Veniturile nete raportate de Levi Strauss & Co. in 2021 au fost de 5,8 miliarde de dolari. Pentru mai multe informatii, accesati http://levistrauss.com, iar pentru stiri si anunturi despre companie accesati http://investors.levistrauss.com.

You May Also Like