Brandul Levi’s ofera maiestrie, tehnica demonstrata in timp si o adevarata arta a denimului in colectia toamna / iarna 2024 Made in Japan

In timpul celui de-al doilea razboi mondial, din cauza rationalizarii masinilor de cusut, mestesugarii japonezi au inceput sa fabrice materiale cu razboaie de tesut manuale. Dezvoltandu-si propria interpretare a stilului american de fabricare a denimului, si-au aplicat traditiile de maiestrie complexa si rafinarea constanta a tehnicilor de-a lungul timpului. Denimul japonez este acum considerat unul dintre cele mai ravnite materiale din lume. Prin colectiile sale Made in Japan, marca Levi’s onoreaza traditiile si practicile bogate, oferind denim premium selvedge din Japonia. Cu modele nou-noute si clasice, colectia Toamna/Iarna 2024 Made in Japan prezinta maiestrie superioara, tehnici onorate de timp si adevarata arta a denimului.

Colectia toamna/iarna 2024 Made in Japan continua parteneriatul cu renumita fabrica Kaihara Denim Mill din Hiroshima. Indragiti pentru atentia lor impecabila la detalii si devotamentul neincetat fata de traditie – inclusiv utilizarea de razboaie de tesut de epoca – tehnica interna unica de vopsire a firului Kaihara Denim Mill ii ajuta sa obtina nuante frumoase de denim indigo. La o privire mai atenta, acest denim superior dezvaluie texturi, profunzime si caracter.

Transformand jeansii dintr-o uniforma utilitara in adevarate piese de arta, colectia Levi’s toamna/iarna 2024 Made in Japan pune in valoare tesatura premium cu modele si spalari care arata tot mai bine cu fiecare purtare. Pentru femei, noii jeansi Plank Straight ofera denimul premium perfect pentru un joc de proportii si pot fi combinati cu o varietate de topuri, in timp ce High Rise Boyfriend ofera o potrivire relaxata, care este atat atemporala, cat si actuala. Pentru barbati, pantalonii includ jeansii 501 din anii 1980, o silueta clasica consacrata, care este realizata la perfectiune, si Wide Pleat Crop, un nou clasic cu pliuri in fata si o croiala larga. Denimul acestui sezon este de un albastru absolut, dar spalarile variate ii confera o gama de nuante superbe.

Topurile colectiei pentru femei includ jacheta atemporala Classic Type II, precum si Short Type III Trucker, o versiune crop a modelului clasic, care poate fi asortata cu o gama larga de pantaloni. Pentru barbati, topurile includ Utility Trucker, elegant si versatil si jacheta Type I, o silueta de inspiratie vintage, cu o croiala relaxata si detalii cu pliuri. Fiecare articol vestimentar din colectie include detalii exclusive, cum ar fi eticheta din spate, eticheta interioara inspirata de Hinomaru (steagul Japoniei) si o surpriza ascunsa in tab-ul indigo.

„Inradacinate in denim premium selvedge, care combina maiestria superioara si finisajele atemporale, colectiile noastre Made in Japan rafineaza modelele clasice si exploreaza noi tipare cu aceste traditii bogate”, a declarat Paul O’Neill, director de design la Levi Strauss & Co. „Prin acest splendid denim japonez, ne straduim sa oferim un aspect proaspat, care va rezista testului timpului.”

Colectia toamna/iarna 2024 Made in Japan este disponibila acum pe Levi.com si in anumite magazine Levi’s.

Despre brandul Levi’s

Brandul Levi’s este epitomul stilului american clasic si degajat. Din momentul in care Levi Strauss & Co. Inventati in 1873, jeansii Levi’s au devenit unul dintre cele mai recognoscibile piese vestimentare din lume — captivand imaginatia si loialitatea oamenilor vreme de generatii. Azi, portofoliul brandului Levi’s continua sa evolueze printr-un spirit inovator unic in industria textila. Gama sa de articole din denim si accesorii este disponibila in peste 110 tari, oferind posibilitatea celor din intreaga lume sa-si exprime stilul personal. Pentru mai multe informatii despre brandul Levi’s, produsele si magazinele sale, va rugam sa vizitati levi.com.

Despre Levi Strauss & Co.

Levi Strauss & Co. Este una dintre cele mai mari companii producatoare de imbracaminte si liderul global in productia de denim. Compania creaza si comercializeaza jeansi, imbracaminte casual si accesorii pentru barbati, femei si copii sub brandurile Levi’s, Dockers, Levi Strauss Signature si Beyond Yoga. Produsele sale sunt comercializate in peste 110 tari din intreaga lume, printr-o combinatie de lanturi de magazine de sine statatoare, magazine din complexuri comerciale, site-uri, si o amprenta globala de aproximativ 3.200 de magazine dedicate. Venitul net raportat de Levi Strauss & Co. in 2023 a fost de 6,2 miliarde de dolari. Pentru mai multe informatii, intrati pe http://levistrauss.com, iar pentru noutati despre companie si comunicate de presa, accesati http://investors.levistrauss.com.

You May Also Like